Australie here we come! - Reisverslagen van Peter, Josijn, Lise en Silke van Hulten - WaarBenJij.nu Australie here we come! - Reisverslagen van Peter, Josijn, Lise en Silke van Hulten - WaarBenJij.nu

Australie here we come!

Wie eenmaal besmet is met het reisvirus komt er niet snel meer vanaf! Voordat we elkaar leerden kennen en later samen hebben we al heel wat mooie plekjes mogen zien. Als ik 1 ding heb geleerd is het dat als je de mogelijkheid hebt je je dromen niet alleen moet blijven dromen...zo staan we hier aan het begin van een nieuw avontuur...met het hele gezin naar Australie! Samen met onze meisjes de wereld ontdekken. Wat zal het heerlijk zijn om 7 weken lang met z'n viertjes te zijn en allerlei mooie dingen te gaan zien!

We beginnen in Sydney om te acclimatiseren en zullen vervolgens een aantal dagen op het grootste zandeiland ter wereld Fraser Island doorbrengen. Daarna gaan we door naar Brisbane. Met een binnenlandse vlucht naar Cairns om daar met een camper 2 weken lang rond te touren langs oa cape tribulation en we sluiten af met een campertocht van 2 weken door Kakadu en Litchfield np in de buurt van Darwin.